понеделник, 30 юли 2012 г.

Джаксън Харис разкрива защо е избрал Луси да участва в неговото видео

Във интервю за Teen Vouge Джаксън Харис разкрива защо е избрал точно Луси за да участва в неговия нов музикален клип "Come Back Down To Earth".

Teen Vouge: Луси Хейл играе твоят любовен интерес в новото ти видео  “Come Back Down to Earth”. Как реше,че трябва да се снимаш точно с нея?

Джаксън: Това беше един опит,който наистина можеше да промени живота ми.Спомних си Луси  преди години,когато и двамата бяхме на 12 беше като детска версия на "American Idol".
Спомням си,казва майка ми,че съм си мислел,че това момиче е много красиво.Тя беше по-висока отколкото другите момичета и имаше скоби,но въпреки това се падах по нея и аз винаги си спомнях лицето и.Знаех,че е достатъчно талантливо момиче за да успее.

Когато си мислех за  какво искам да е това видео,аз исках нещо предсказуемо което да бъде добро вярващо в любовта момиче.Исках истинско момиче и Луси е най-истинското нещо което някога бих получил.Определено беше стресиращо на сцените които се целувахме.Аз бях нервен когато се целувах с нея.Това беше твърде много работа за такова сладко момиче!

Няма коментари:

Публикуване на коментар